سفارش تبلیغ
صبا ویژن
.:: پـــــر شکســــته ::.

..

 

هر روز هفته را به تـــو تـنذیـر می کنم آقـــا!

دل های خسته را به تـــو تحمیل می کنم آقـــا!

شب را به صبح و سپید را به تاریکی

در هجر تـــو تقسیم می کنم آقـــا!

با دانه های تربت کرب و بلای دل

هر صبح و شام به تـــو تسبیح می کنم آقـــا!

مولا ببخش، جسارت نمی کنم

گل های یاس را به تـــو تشبیه می کنم آقـــا!

در لحظه ای که وعده ی دیدار می دهی

من سال تازه ای تحویل می کنم آقـــا!

بعد از نماز استغاثه ی شبهای هجر

بانگ اذان تـــو تسمیع می کنم آقـــا!

با اینکه دور و برِ ما سکوت نیست

امّا به اقتدای تـــو تکبیر میکنم آقـــا!

اصلا تمام لیلی و مجنون بهانه بود

من عـــشـــق را به تـــو تعریف می کنم آقـــا!

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::امیر معظم..91/10/24


نوشته شده در تاریخ دوشنبه 91/11/2 توسط .:امیر معظمـ:. | نظر
.: Weblog Themes By Blog Skin :.

دریافت کد موزیک

ساخت کد آهنگ